2014. július 8., kedd

Nyári nyakláncok


Kézzel készült indiai üveggyöngyből és egy csillár megmentett függőjéből készítettem el ezt a finom narancsos-pasztell láncot. Mostanában sok hasonló árnyalatú ruhát találtam magamnak, úgyhogy ez az aktuális kedvencem.


A bal oldali nyakláncot karácsony környékén állítottam össze magamnak, az egyik leggyakrabban hordott darabom azóta is. Kicsit ennek a mintájára készítettem el a csodás kék árnyalatokból álló, számomra hűs tengeri hangulatot árasztó nyakláncot. A fém része gyönyörűen kidolgozott filigrán, egy bolhapiacozott karkötő dísze volt. A kék szett az első csomag tartalma az ötből, amit egy ajándékozós játékon ígértem. Remélem tetszik majd az ajándékozottnak, ilyenkor mindig nagyon izgulok emiatt.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...