2013. október 18., péntek

Vásárfia Veszprémből

Az első dokumentált bolhapiacozásunk márciusban volt, iszonyú hideg és hóesés közepette. Veszprémben voltunk, ami ugyan kicsit messze van tőlünk, de egy jó kis kirándulást megért a dolog. Főleg, hogy utána meglátogattuk Enikőt is Vöröstón, ahol egy 100 éves tündéri kis parasztházban lakik, a kertjében pedig patak csordogál. Kevés árus volt és a hó alól kotortuk ki a dobozaikat, amit bevallom iszonyúan élveztem! Az első képen az én zsákmányom látható, azóta sajnos az egyik mini vázát eltörtem. A fűszertartó fehér lett és gyöngyöket tárolok az üvegeiben. A csészéket, kaspót, evőeszközöket használjuk, az ezüstszélű Arzberg kiöntő és cukortartó inkább csak dísz a tálalón. A Villeroy&Boch Botanica ékszertartón egy tavaszi hérics van, ami gyerekkorom kultikus virága volt, nagyon örültem neki. Azóta találtam mellé még kis tálkákat is, a fésülködő asztalomon tartom őket és ékszert, vattapamacsot tárolok bennük.A nyaklánc talán a legszebb vásárfia, még nem viseltem, csak gyönyörködök benne itthon.

A második képen anyukám által vásárolt dolgok vannak, a hullámos szélű közben nálam landolt és kaspónak használom. Az aranyszélű kistányérokhoz került időközben nagy sütikínáló tányér és szószos kiöntő is. Nagyon jól éreztük magunkat, de a hosszú út miatt nem jártunk azóta arrafelé.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...